تعیین جنسیت جنین گرداوری شد

تعیین جنسیت جنین

 

در قدیم تعیین جنسیت جنین در داخل رحم مادر کاری بس دشوار بود و تنها بر پایه حدس و گمان و حالات مادر و همچنین شکلی که شکم او در میانه بارداری از خود نشان می داد ، این تعیین جنسیت به صورت نسبی قابل انجام بود. مادر نه ماه از بارداری خود را بدون دانستن اینکه دختر است یا پسر به پایان می رساند و در نهایت در زمان زایمان با جنسیت فرزند خود روبه رو می شد. برخی از آنها در آن زمان خوشحال می شدند و برخی دیگر ناراحت!!!

تعیین جنسیت جنین در برخی از مواقع می تواند یک امید برای گذراندن ادامه ی بارداری باشد ، زیرا آنچه که شما در تصورات خود داشتید همان در وجود شما در حال رشد است ، اما برخی از مواقع زمانی که جنسیت جنین با جنسیت مورد نظر شما تطابقی نداشته باشد ، در مراقبت های بعدی سستی صورت می گیرد و در نتیجه جنین بی خبر از همه جا مورد آزار عمدی قرار خواهد گرفت.

امروزه تعیین جنسیت جنین از طریق سونوگرافی انجام می شود. سونوگرافی برای تعیین جنسیت یکی از راه های دقیق تشخیصی می باشد که هیچ نوع خطایی را در خود راه نمی دهد. البته برخی از مواقع حتی در جواب نهایی برای سونوگرافی اشتباه رخ می دهد که در این اشتباه تجربه بسیار مهم است. برخی از سونوگرافیست ها به دلیل تجربه ی زیادی که دارند اولین حدس آنها درست خواهد بود ، اما افراد بی تجربه و تازه کار باید در زمان تعیین شده اقدام به تعیین جنسیت نمایند.

زمانی که به صورت جهانی برای جنسیت قطعی جنین در نظر گرفته شده و یک زمان کاملا درست و دقیق می باشد در زمان حدود هجده هفتگی تا بیست هفتگی می باشد. در این زمان در صورتی که جنین در داخل رحم شما به درستی قرار گیرد تعیین جنسیت دقیقی صورت می پذیرد. اما اگر برای اولین بار جنسیت تعیین نشود به احتمال زیاد به هفته بعدی موکول خواهد شد. سونوگرافی خود را در نزد افراد با تجربه و با جدیدترین تکنولوژی انجام دهید تا با کمترین خطا به تعیین جنسیت و بررسی آنومالی ها و . . . پرداخته شود.

 

مطالب مرتبط:

هفته بیست و چهارم بارداری