سردردهای میگرنی و درمان توسط طب سنتی گرداوری شد

 

سردردهای میگرنی و درمان توسط طب سنتی

 

سردردهای میگرنی سردردی است که معمولا به صورت یک طرفه یا دو طرف رخ خواهد داد و به گونه ای سردرد شدید خواهد شد که فرد توانایی بلند شدن را از دست خواهد داد. اگر از بیماری فرزند و یا همسر خود مطلع هستید ، هیچگاه در چنین مواقعی به او سخت نگیرید و با او بحث نکنید ، زیرا وی به تنها چیزی که نیاز دارد ، آرامش است. پس او را به اتاق خواب ببرید ، منزل را در سکوت مطلق فرو ببرید و چراغ اتاق را خاموش کنید ، این آرامش روشی مناسب برای کاهش سردردهای میگرنی است. اما در مواقعی هم جوابگو نخواهد بود.

سردردهای میگرنی در یک سری از مواقع آنقدر شدت پیدا خواهند کرد که می توانند فرد را از پای درآورند ، پس نیاز به یک روش درمانی بسیار ضروری است. اگر در منطقه ای هستید که از داروخانه و مرکز درمانی دور هستید ، بهترین روش برای شما درمان با طب سنتی خواهد بود. اما هرگز درمان با طب سنتی را جایگزین درمان با داروی اصلی این بیماری قرار ندهید ، زیرا این دو در کنار یکدیگر مکمل خوبی برای رفع دردها به شمار خواهند رفت.

بیمار باید بتواند سردرد میگرنی خود را به دقت تشریح کند. در مواقعی سردرد تنها در یک بخش از سر خواهد بود ، اما در برخی از مواقع منتشر خواهد شد و در هر ناحیه ای از سر احساس خواهد شد ، بهترین داروی گیاهی فلفل قرمز می باشد. در مواقعی سردرد میگرنی با خصوصیتی غیر از این حالت می باشد مصرف ریحان به عنوان یکی از خوشبو ترین داروهای گیاهی به رفع علائم کمک خواهد کرد. نعنا و زنجبیل از دیگر گیاهان دارویی در طب سنتی هستند که در زمان شروع سردردهای میگرنی مصرف آن توصیه می شود . برای آنکه بتوانید آرامش را به فرد دچار سردرد میگرنی باز گردانید ، نیاز است تا از یک آرامشبخش طبیعی هم استفاده نمایید ، این گیاه می تواند گل ساعتی باشد.