علت خونریزی بینی در زمان خواب گرداوری شد

علت خونریزی بینی در زمان خواب

 

معمولا خونریزی های بینی برای هر فردی اهمیت زیادی ندارد ، اما برخی از افراد نسبت به یک تغییر کوچک نیز حساس هستند و باید به هر ترتیبی علت این تغییر در بدن خود را بدانند تا کمی آرامش پیدا کنند. برخی از افراد به پزشک مراجعه می کنند و از خونریزی بینی در زمان خواب گله می کنند. پزشک از آنها سؤال هایی می پرسد تا در نهایت به یک نتیجه ی نهایی و درست برسد ، پس با دقت به سؤال های پزشک پاسخ دهید تا با مشکلی مواجه نشوید.

پزشک ممکن است در رابطه با خونریزی بینی در زمان خواب از شما بپرسد که آیا این حالت در زمستان بیشتر رخ می دهد؟؟؟ پاسخ اکثر افراد در این شرایط بله است. زیرا با شروع فصل سرمای شدید و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی این مشکل در آنها پدید آمده است. زیرا با این وضعیت هوای اتاق و فضای داخلی بینی شما خشک می شود ، معمولا نفس کشیدن در زمان خواب با اختلالاتی همراه خواهد بود و فرد در چنین زمانی احساسی از خفگی را تجربه می نماید. تنها قرار دادن یک دستگاه مرطوب کننده هوا یا یک ظرف آب بر روی وسیله ی گرمایش موردنظر هوا مرطوب می شود و خشکی بینی شما هم از بین خواهد رفت.

اما این تغییر تنها زمینه را برای ایجاد خونریزی بینی در زمان خواب از بین خواهد برد ، اگر برخی از محرک ها همچنان در محیط اطراف شما حضور داشته باشند ، آلرژی های هنگام خواب می تواند ادامه دارد شود و با عطسه های پی در پی و بسیار شدید شما با خونریزی بینی در زمان خواب مواجه شوید. پس نگران نباشید در چنین مواردی باید به پزشک مخصوص آسم و آلرژی مراجعه نمایید تا وی با اسپری های مخصوص و تعیین لیست پرهیز از آلرژن ها شما را از وضعیت ناراحت کننده ای که دارید رهایی دهد.

 

علت خونریزی بینی در زمان خواب